Housewarming
S1, E6: Ray tries to shut down Van Miller's investigation by creating an incriminating video. Ezra is prepped for surgery, but he wanders off. Bunchy moves into his new house, but the housewarming party gets out control. Ray finds out that Mickey put his kids in danger and goes after him.