Happily Married Hunting Season
S1, E2: Somebody mysteriously shoots at Gaétan. Was it his friend Serge, whose wife he’s been sleeping with? Or was it his own wife, Huguette? When he confronts her, she reveals a surprisingly intimidating side. Is she a natural-born killer?