Hunting with the Manzi
S1, E2: There's a lion-hyena showdown with Julz as he hunts for the elusive Manzi pack, who are missing four of their precious pups; Henry from the Zambian Carnivore Programme is on a house call to the Kakumbi den, where another pup has gone AWOL.