Huntington Beach Showdown
S2, E2: It’s the US Open, the biggest event on the Challenger Series and after injuring her back in Ballito, Sophia gets her first taste of victory and advances to the finals. Ēwe, gets some great advice from an old friend, while Kika connects with her father in California. Jessie wants to take her training to the next level, while Sol’s disappointing loss in the Olympics affects her surfing.