I Caddyshacked the Pool
S3, E4: As Adam (Sean Giambrone) goes to great lengths to avoid swimming at school, jealousy prompts Barry (Troy Gentile) to undermine Erica’s (Hayley Orrantia) effort to make the world a better place.