I Can't Help If Someone Is Attracted to Me
S4 E4: Juliette and Sam's vacation is threatened by Jordana's flirtation. Brandon tries to rebound after Camilla, but no one is happy about it. Everyone misses Chloe. Juliette and Kelsey try to navigate how to co-exist on an island.