I Dream of Jeannie Cusamano
S1, E13: In the Season One finale, Tony is stunned to discover that the attempt on his life may have been ordered by someone very close to him. Later, he must deal with the fact that everyone knows he is seeing a shrink. Christopher is sent to take care of Jimmy Altieri.