S7, E2: When Peter re-discovers his love for the painfully annoying yet seductively catchy tune "The Bird's the Word," Brian and Stewie decide to take matters into their own hands to ensure that the song will never be heard again! On the verge of tears, Peter goes to every record store in Quahog to track down his beloved jingle, when he runs into a familiar face. Realizing that it is the one and only Jesus Christ, Peter wants the world to know that he and J.C. are BFFs.