I Found Out What The Secret To Murder Is: Friends. Best Friends.
Beth Ann is elated when Rob ends his affair, but that feeling is short-lived when Beth Ann learns that everything is not as she thinks. While Simone and Karl work to find common ground in their relationship, conflict ensues as Naomi grows suspicious of Tommy's erratic behavior. Eli, Taylor and Jade try to work out their issues by heading to a polyamory retreat but Eli's relapse with addiction may derail everything.