I Just Want to Move On/We Just Stay Separate
Juliette wants to make amends with Kelsey, but Kelsey's not as interested in restoring their friendship. Brandon is unhappy and wants to pursue Camilla again. Amanda doesn't know what to do about Tate after he broke her trust.