S1, E6: As Chiyomi hides in the chest pocket of Shunichi's uniform, her eyes meet Takagi's, and she quickly hides herself. On the other hand, Sayori is shocked to learn that her father, a hospital director, has remarried without her knowledge. Seeing this, Emiko takes Sayori to her home, and she spends the night there. That night, Sayori comes into Shunichi's room and tries to kiss him.