I Love L. Gay
S8 E14: Will (Eric McCormack), Karen (Megan Mullally), and a star struck Grace (Debra Messing) travel to Los Angeles to support Jack as he accepts a HAPI award for Best Local Cable Gay Talk Show Host. Coincidently, Will runs into James (guest star Taye Diggs) while in LA, but to his surprise James is Canadian and in jeopardy of being deported. After spending a perfect weekend together, Will and James find that they don't have to say good-bye to each other again when Grace makes a special proposal.