I Never
S3, E13: When a violent child abductor escapes from an emergency hospital visit, 15 Division goes on the hunt for the criminal -- only to discover that he's taken another young victim. Andy's instincts are proven right when she tracks them down and finds herself and Sam Swarek in a tense and deadly stand off – that results in an emotional catharsis.