I Personally Would Prefer a Love Comedy Ending
S1, E6: Thanks to the intervention of the guild members led by Yamada, the predicament caused by Runa’s prank was resolved. Akane also accepts Runa’s apology who takes such a liking to Akane that she starts to visit Akane’s home frequently.