I Think You're My Future Wife
S8 E1: Brandon's parents' strict rules surprise his Russian fiancee, Julia. Ukrainian bombshell Yara isn't impressed with fiance Jovi's hometown. Rebecca and her Tunisian beau Zied await visa news. Mike and Natalie's relationship takes an unexpected turn.