I Thought I Heard Buddy Bolden Say
S3, E5: Antoine Batiste does the 'Cupid Shuffle,' as Desiree's mother's house collapses. Annie T's visiting parents learn about her record deal. Albert Lambreaux's kids learn about his lymphoma. Toni Berrnette learns about Sofia's boyfriend. When Sofia gets stopped by Officer Billy Wilson, it prompts a Toni Bernette appeal to NOPD captain Marcus Grayson. Janette Desautel has a reunion.