Succession I Went to Market
S1, E5: After hearing Logan's plan to expand in to local TV, Kendall begins to plot a vote of no confidence against his father. Greg drives his ornery grandfather Ewan from Canada to New York for a Thanksgiving reunion with Logan. Tom grows increasingly concerned about the terms of his prenuptial agreement with Shiv, and recruits Greg for a clandestine task. The family is surprised by Connor's choice of date at Thanksgiving dinner.