If This Be My Thanos!
S1 E11: It's a super-team team-up as the Squad helps out the Fantastic Four with an ambush from the alien Skrulls and Super-Skrull. Meanwhile, Dr. Doom is making a devious deal with a mysterious cosmic villain named Thanos. As the battle rages in the Baxter Building and outer space, our heroes find that both threats are connected and they may have to make a deal of their own to save the Earth!