If You Can't Stand The Heat
S5, E11: In the middle of a heat wave, Jane and Maura find a man who died suspiciously in a bathtub full of ice. In trying to stay cool, Angela discovers a spicy tea that seems to be working, but it has unexpected romantic consequences.