If You Love Something
S1, E6: Jharrel (Joseph David Jones) and Keisha (Ireon Roach) must earn the trust of the 4400 if they truly want to help keep them safe. Hayden (AMARR) convinces LaDonna (Khailah Johnson) and Andre (TL Thompson) to visit Ypsi Med and Rev (Derrick A. King) continues to grow his flock.