I'll Fly Away
S1, E10: In the Season One finale, Toni's concerns about Creighton turn to anger; Albert and the Indians suit up for St. Joseph's night; Antoine gambles away a big payday; Davis tries to convince Janette to stay put; Annie weighs her future options. A funeral procession offers its mourners a chance to reflect on the events of the last year in New Orleans.