Party of Five I'll Show You Mine
S5, E23: As Julia tries getting closer to Perry, Claudia struggles to avoid sex with Cody; Bailey asks Sarah to help with an important business dinner as Kirsten weighs an offer to continue school in Chicago against staying with Charlie.