Ilyas Surkov
S5 E5: When Red provides exclusive intel on an international terrorist, it puts Liz and the Task Force on a collision course with a rival unit from the CIA. Meanwhile, Red and Hawkins lay the groundwork for their new business venture; and Tom goes undercover in search of information.