S4 E16: In the third and final hour of the FBIs global crossover event, the clock ticks as the FBI and FBI: MOST WANTED teams join forces to hunt down the fugitive terrorists as they get closer to carrying out a plot to destroy a major New York City landmark and cause devastating civilian casualties.