Hortensia Saga Impact
S1, E5: Seeking moderate allies within the kingdom, Captain Georg asks Alfred and the others to seek out Adelheid, heiress of Olivier's Dominion. However, tensions escalate when Didier and the Ecclesiastical Knights arrive to arrest Adelheid.