In for a Penny
S5, E15: As his clinical begins, Devon treats his first patient with a revolutionary medical fluid that doesn’t go as planned. Meanwhile, an overdosed John Doe is rushed to Chastain, leading Conrad straight into a much bigger scandal than he expected. Then, a shocking secret regarding Cade’s past is discovered.