In Havoc & In Heat
S1, E4: As BlueBell is hit by an intense heat wave, Zoe discovers that the hot weather makes everyone act differently and with a lot less inhibition. In fact, it takes all of Zoe's strength to ignore her heat-induced attraction to Wade until it gets the best of her. Meanwhile, Lemon prepares for the arrival of George's family, determined to win them over, but her emotions get the best of her when Lavon shows up to the same restaurant with his date, Didi.