In Sickness and in..More Sickness
S1, E1: Jon and Christine's wedding takes a scary turn when the bride suddenly goes blind. Frank and Patricia plan a picture perfect wedding only to capture a moment that ends in the ER! And everyone at Landon and Jamie's wedding falls mysteriously ill.