In The Steam
S1 E4: On New Year's Eve, the Asabane household finds itself a little busier than usual with cleaning. While cleaning their room, Yuta accidentally gets water on Yuki's manga. Yuta and Yuki get into a fight, ending with Yuki leaving the house. Yuta has trouble understanding the situation until a piece of paper he finds in the edge of his room triggers his memory.