In Vino Veritas
S2, E6: Tucker's best friend's behavior causes Tucker to suspect the worst, but Hank realizes a medical condition is to blame. Meanwhile, Divya treats a woman who fears her job as a winemaker is on the line when her symptoms hinder her palate.