Inconstant Moon
S2 E12: When lonely physics professor Stanley Hart (Michael Gross) realizes that the sun is about to burn out he knows humanity has only hours to live. Rushing to make up for lost time, he courts and proposes to Leslie (Joanna Gleason) who happily accepts -- until the truth of the world's fate is revealed.