Indecent Proposal
S1, E2: Olivia enlists her mom's help for a photo shoot. Then, the girls plan a much-needed night out for Jackson's birthday, Sophia crosses a line that puts Olivia in a tough spot and Aurora has a surprising announcement about the future of her marriage.