Innocence and Panic
After participating in a study on monogamous marriages, Jonathan and Mira host an unconventional couple for dinner, which swells with tension as Mira withholds a major announcement from her husband. Later, when Mira finally divulges the news, she and Jonathan must navigate the consequences.