International Sarah
S2 E11: We're a lot more alike than we are different. A few of the Horseland kids fly to France for an International Exhibition. Sarah's father wants her to befriend a young rider from India, named Simbala, but the two have trouble bonding... until they're trapped in a cave together. They quickly learn to respect one another and end up being great friends.