Invisible Hideaways
S1 E4: If you don't want to be reached, then these remote hotels might be for you. Stay in a mirrored cabin deep within a Uruguayan forest. Sweden's Kolarbyn Eco Lodge features rustic hobbit-like huts. If that sounds far too excitable, try Britain's most remote hotel, The Garvault. Or venture into the Grand Canyon of the Middle East to unearth a luxury hotel hidden in the Al Hajar mountains.