Invisible Leash
S1, E2: When Ellen disobeys Duncan's orders to assassinate the President during surgery, he tells her it will cost her a family member's life. Duncan also informs the family that they are to go about their normal lives for the next two weeks until the President's operation, and that his team will be monitoring their every move. Recurring guest star Hilarie Burton (One Tree Hill) appears as Samantha, Brian's mistress.