Irregular Around the Margins
S5, E5: While Christopher is away, Tony gives Adriana a ride home that proves disastrous. Meanwhile, the Soprano crew plays a game of 'telephone' with the story that turns it into something far more sinister when an enraged Christopher gets wind of it.