Irresponsible Salad Bar Practices
S4, E9: Lim is challenged by the unique circumstances surrounding a pregnant patient with an aggressive tumor. Elsewhere, after misdiagnosing a patient, Claire makes a disconcerting discovery about certain practices at the hospital.