Superior Donuts Is There a Problem, Officer?
S2, E2: When a video surfaces of Randy being aggressive during a traffic stop, Franco begins to question her capabilities as a police officer. To prove that Randy is a good cop, Arthur agrees to Franco's request to tail her while she's on duty, and the night takes a dramatic turn.