Isabel sufre un accidente
S1, E4: Maria Luisa confronts her husband and demands that he tell her who Claudia is, as she will not allow him to have a mistress. Rodrigo plans something to get Isabel back. Isabel has an accident in the competition under mysterious circumstances.