It Was the Worst Day of My Life
S5, E5: After Annalise chooses Gabriel as her second chair, the unexpected duo puts all of their efforts into Nate Sr.'s murder re-trial as they try to convince a jury to grant an insanity plea. Meanwhile, Bonnie struggles to rebound after a dark part of her past resurfaces.