It's a Shame About Ray
S2, E4: Hannah hosts a grown-up dinner party to celebrate her writing gig, but her friends' behavior doesn't live up to the setting. Marnie and Audrey square off; Shoshanna realizes that she has inadvertently entered a new phase with Ray; Jessa meets Thomas-John's parents.