It's an Ordinary Life
S1 E23: Kuru says his final goodbyes - as Alex is no longer a Princess, his job is over. Free of his obligations he speaks freely of his disappointment in her, causing a fractured departure. Alex swears off magic forever and formally abdicates. Diva reveals her true powers.