It's Done
S4 E8: When Ghost sees that the location for his new business is in a gang-infested area, he has to re-team with Tommy to clean it up. As Tommy threatens war with the Jimenez, his organization starts to destabilize. Feeling the clock ticking, Mike makes a last ditch effort to pin Greg's murder on someone else, as Angela tries to rally a team to take him down. Tommy learns the truth about his family. And unhappy at home, Tariq looks to some old friends for excitement.