It’s Gonna Be an Interesting Summer
S3 E2: The fight between Sammi and Jwoww causes tension in the house. Ronnie and Sammi continue to isolate themselves. When Ronnie finally decides to hang out and have fun with the rest of the house, Sammi feels all alone.