IT’S MY LIFE
S1, E1: Diego Pablo Simeone lives soccer with the same passion he lives his life. When LaLiga 2020-21 begins, Simeone aspires to become champion. In between games, we get to know the person behind the coach. A trip to Argentina and Italy gives us the testimony of his family, friends, and rivals.