IWTV 101: In Throes of Increasing Wonder...
S1, E1: Presented with new behind the scenes content. Louis de Pointe du Lac lives in 1910 New Orleans as executor-in-charge of his family's fortune. When he meets the vampire Lestat, Louis' life begins to unravel in otherworldly ways.