Jaguar Den
S1 E4: A young jaguar embarks on the first solitary hunt of his adult life, deep in the Pantanal, a vast wetland 10 times larger than the Everglades. His target is a savage caiman, a relative of the crocodile, who will fight back for any opportunity to turn the tables on his inexperienced predator.