Jason Mendoza
S1, E4: Eleanor (Kristen Bell) faces her toughest test yet in her attempt to remain in hiding. Meanwhile, Michael (Ted Danson) enlists Tahani (Jameela Jamil) to help a fellow neighbor fulfill her true purpose.