Jason Mraz, Joel McHale, Lil Rel Howery, Cheryl Hines, Adrienne Houghton
S2 E1: Guest panelists Joel McHale and Lil Rel Howery; the singer whom the contestant picks will reveal if they are good or bad in a duet performance with Jason Mraz.